تو 37 سالگی می نویسم! بخوانید مرا..

از 29 سالگی نوشتم.. یه وقفه.. باز می نویسم تا آروم شم.. تو آرامش من شریک شید...

تو 37 سالگی می نویسم! بخوانید مرا..

از 29 سالگی نوشتم.. یه وقفه.. باز می نویسم تا آروم شم.. تو آرامش من شریک شید...

سلام مجدد

سلام ملیکم

دنبال یه نرم افزار موبایلی واسه این بلاگ اسکای لعنتی می گردم! که بنویسم! فکر کنم از بس ننوشتم یه عقده ای توی جسمم در حال رشده که کم کم باعث مرگم میشه!! مگه می شه آدم ننویسه! اونم سمیه که همش دوست داره بنویسه!

خوب بگذریم! قضیه اینه که تو لپتاپ شرکت اومدم بلاگ اسکای رو پیدا کنم و بنویسم که دیدم نام کاربری و رمز بلاگم روش هست! حالا نمی دونم خودم اومدم یا یه موجود دیگه ای! فرض بر اینه که قبلا خودم می اومدم! 

دیروز با یه خانومه هماهنگ کردم که کلاس زبان رو شروع کنم خصوصی جلسه ای 50! منو انداخت کتاب دو   american english file   اومدم سرفصل هاشو دیدم خجالت کشیدم ! where are u from??

خلاصه وقتی ده سال فاصله بیوفته واسه زبانت می شه این!

باز خدا رو شکر شروع کردم هم زبان رو هم وبلاگ رو

دوستای قدیمی ام بیاین آدرسو بزارین! من مخم چندوقتیه گوزیده!! (ببخشید بی ادب نیستم اما این کلمه بهترین شرح حال این روزای منه)

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد