تو 37 سالگی می نویسم! بخوانید مرا..

از 29 سالگی نوشتم.. یه وقفه.. باز می نویسم تا آروم شم.. تو آرامش من شریک شید...

تو 37 سالگی می نویسم! بخوانید مرا..

از 29 سالگی نوشتم.. یه وقفه.. باز می نویسم تا آروم شم.. تو آرامش من شریک شید...

اتفاق

یا خدا!!

باورم نمی شه اومدم تو بلاگم!

یا خدا!!

یعنی هنوز این بلاگ هست؟ اگه تعریف کنم که چطور شد اومدم اینجا باور نمی کنید!

دنبال عکسای اسپرت عروسی بودم واسه اینک یه عکس بزارم تو اینستاگرامم، یهو لپتاپی که یک سال باز نشده رو باز کردم، یه سری عکس دیدم و انتخاب کردم، مرورگرم رو باز کردم که ایمیل کنم و بعدش عکسارو از ایمیل بردارم و توی گوشی ام بریزم! یهو که مرورگر رو باز کردم دیدم توی هیستوری اش خونه های کوچولویی هست که سایتهایی که باز می کردم رو نشون می ده! کاملا اتفاقی زدم توی بلاگ اسکای یهو یادم افتاد که بابا منم بلاگی داشتم! جالب بود وقتی داشت صفحه رو لود می کرد گفتم من که پسوردم یادم نیست دیدم پسوردم هم توی حافظه لپتاپ بود!

شاید باورتون نشه که اصلا یادم نبود چطور باهاش کار کنم! نظرات رو خوندم، تاریخشو نگاه کردم، وای یه روزگاری یه دوستای مجازی خوبی داشتم! لعنت به تلگرام و اینستاگرام که باعث شد من فراموش کنم که یه روزی می نوشتم! زمان برد تا گزینه یادداشت جدید رو پیدا کردم و الان با چه ذوقی دارم می نویسم ..

راستش نوشتن هم یادم رفته! نمی دونم چی بنویسم!! اصلا بنویسم؟؟