تو 37 سالگی می نویسم! بخوانید مرا..

از 29 سالگی نوشتم.. یه وقفه.. باز می نویسم تا آروم شم.. تو آرامش من شریک شید...

تو 37 سالگی می نویسم! بخوانید مرا..

از 29 سالگی نوشتم.. یه وقفه.. باز می نویسم تا آروم شم.. تو آرامش من شریک شید...

دوبی

سایکل میتینگمون امسال تو دوبی بود از 4 تا 7 دیماه

خیلی خوب بود، دوبی ارزش دیدن داره، نمی دونم چرا تا الان فکر می کردم پول دادن به عرب ها گناهه!! اما دیدن این شهر برای یک بار هم که شده خیلی خوبه. پیشنهاد می کنم تو برنامه هاتون بزارید.

سوای برنامه های لوس کمپانی، لذت خرید توی پاساژهای فوق مدرنشو دوست داشتم اما چون های سیزن بود خیلی گرون بود و خبری از تخفیفایی که گفته بودن نبود. منم نتونستم خیلی خرید کنم: یه ساعت جی شاک برای علی که کادو تولدشم حساب شد و حدود 200 دلار شد؛ یه پیراهن ال سی وای کی کی هم براش خریدم، برای بهار از مکس چن تا پیرهن ، از اچ اند ام برای فاطمه یه کیف که به نام خودم تموم شد. برای مامان علی هم یه پلیور ، برای فاطمه که فکر کنم می دمش به مامان یه پیرهن بافت، برای امیر مداد رنگی 50 رنگ و چند تا کش و خورده خرید. همین :)


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد