تو 37 سالگی می نویسم! بخوانید مرا..

از 29 سالگی نوشتم.. یه وقفه.. باز می نویسم تا آروم شم.. تو آرامش من شریک شید...

تو 37 سالگی می نویسم! بخوانید مرا..

از 29 سالگی نوشتم.. یه وقفه.. باز می نویسم تا آروم شم.. تو آرامش من شریک شید...

اولین

از وقتی بلاگفا خراب شد تصمیم داشتم برم یه جای دیگه! اول رفتم توی بلاگ! خوشم نیومد اما تنها مزیتی که داشت می شد مطالب بلاگفامو انتقال بدم! اما چون از فضاش خوشم نیومد باز توی بلاگفا نوشتم! الان داشتم یه پست می زاشتم با رمز! دیدم اصلا ساپورت نمی کنه!! بلاگفا همون داغونی بوده که هست! اومدم توی اسکایپ.. فاطمه اومده بود قبل از من و راضی بود..توی اسکایپ خواستم یه بلاگ بسازم، ایمیلم رو دادم گفت قبلا ساختین! خلاصه بازیابی رمز عبور و الان هم که در خدمت بلاگ اسکای هستم..

فقط نمی دونم می شه مطالبم رو از بلاگفا انتقال بدم اینجا؟ یا باید از اول شروع کنم؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
مهندس دیوانه پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 13:49 http://jenin.blogsky.com

توی یکی از پست‌هات دیدم منتظری که می‌خوای مطالبت رو منتقل کنی این‌جا. توی این پست هم گفتی! بلاگ‌اسکای از همون روز اول‌ش یعنی سال ۸۲ همین‌جوری بوده!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد