تو 37 سالگی می نویسم! بخوانید مرا..

از 29 سالگی نوشتم.. یه وقفه.. باز می نویسم تا آروم شم.. تو آرامش من شریک شید...

تو 37 سالگی می نویسم! بخوانید مرا..

از 29 سالگی نوشتم.. یه وقفه.. باز می نویسم تا آروم شم.. تو آرامش من شریک شید...

عروسی

امروز ناراحت بودم! بعد از دو سال  اعتراف کردم که در انتخاب آرایشگاه عروسی ام اشتباه کردم!!! 

اعتراف کردم که ناراحتم  که چرا بعد دو سال هنوز نرفتیم آتلیه مون فیلما و عکسا رو بگیریم!!

اعتراف کردم که مدل موهامو خیلی دوس نداشتم! همینطور آرایش صورت! حتی ناخن هامو!!  ماشین عروس، دسته گلم!  و و و و !

اعتراف کردم اگه برگردم عقب شاید هیچ کدوم از انتخابام، انتخابای عروس ام نباشه!! 

استیکر: بلاتکلیف و پشیمون

نظرات 1 + ارسال نظر
محی پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 23:04 http://mohio.blogsky.com/

دیگه گذشته...روز عروسی زهره ماره فقط باید خوب تموم شه...غصه نخور من تا دو روز بعدشم گشته تشنه بودم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد