تو 37 سالگی می نویسم! بخوانید مرا..

از 29 سالگی نوشتم.. یه وقفه.. باز می نویسم تا آروم شم.. تو آرامش من شریک شید...

تو 37 سالگی می نویسم! بخوانید مرا..

از 29 سالگی نوشتم.. یه وقفه.. باز می نویسم تا آروم شم.. تو آرامش من شریک شید...

اولین بنزین

از بس این شبکه های اجتماعی زیاد شدن که کمتر وقت میکنم بیام اینجا.

پریروز یعنی دوشنبه، اولین بنزین رو زدم. به علی گفتم میام دنبالت گفت ماشین بنزین نداره، میای بنزین بزن! منم هول کردم و با پررویی گفتم اوکی. دلهره داشتم سوتی ندم آخرش گفتم که: خجالت نداره، نهایتش خراب میکنی و نهایت ١٥ نفر تو پمپ بنزین بهت میخندن اما یاد میگیری!

خلاصه رفتم و ١٠ لیتر زدم و با افتخار و بی سوتی اومدم! وقتی از پمپ بنزین اومدم بیرون یه جیغ بنفش زدم  و ذوقمو خالی کردم. 

به علی گفتم ممکنه واسه بقیه خنده دار باشه این موضوع اما واسه من خیلی مهم بود. خیلی!

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد