تو 37 سالگی می نویسم! بخوانید مرا..

از 29 سالگی نوشتم.. یه وقفه.. باز می نویسم تا آروم شم.. تو آرامش من شریک شید...

تو 37 سالگی می نویسم! بخوانید مرا..

از 29 سالگی نوشتم.. یه وقفه.. باز می نویسم تا آروم شم.. تو آرامش من شریک شید...

لباس شب

سه شنبه ساعت 2 ظهر به سمت تهران راه افتادیم،دم ماشینمون گرم که تا حالا توی راه نذاشته. مستقیم رفتیم خونه مامان اینها، مامان خیلی لوسه و کمی اشک توی چشماش جمع شد، وای بهار که عشق شده و ناز.

صبح چهارشنبه روز شلوغی بود، منتظر شدیم تا راضیه که از 5 صبح با مامان رفته بود ام آر آی بیاد و ساعت 10 با راضیه زدیم بیرون و با مترو اول رفتیم امیراکرم، اونجا لباس پیدا نکردیم تصمیم گرفتیم بریم مفتح، اونجا که رسیدیم یه چند تا لباس خوشگل دیدیم اما کمی گرون تر از جاهای دیگه بود و باز اونی که من می خواستم یا گرون بود یا تنِ مبارک نمی رفت! دوسایزه شدم! دختر سایز 36 دیروز، شده 38-40 و این خیلی عصبی ام کرده بود.. ساعت 3 شده بود و من لباس نخریده بودم! هم زمان عصبی ام می کرد و هم سایزم!! رفتیم تو چندتا ناهار خوردیم و راضی رفت سرِکار و من و علی رفتیم شهرک ماشین رو برداشتیم و رفتیم امامزاده حسن و پاساژ ایرانیان؛ خلاصه طبقه سومش که لباسای ترک داشت همه لباسها بالای یک میلیون و دیگه ناامید شده بودم که علی یه لباس بهم نشون داد و تنها لباس سایز 38 و مشکی دیدمش خوشم اومد رفتم اتاق پرو، اما توی ایرانیان پروش زنونه است و مرد نمی تونه بیاد! یه 20 دقیقه واستادم تا برم توی پروی که پرده داره!!!!!  خودم پوشیدم خودم دیدم و خودم پسندیدم!! وای عجب لباسی! چقدر فرش قرمزی!! محشر و فوق العاده زیبا بود ..اولین خرید زندگی ام که هیچکس نبود نظر بده! کمی غصه خوردم اما کمی هم استرس داشتم چون خودم بودم و خودم!! اومدم بیرون و علی گفت چی شد؟ توی حالت شوک گفتم علی، فوق العاده است! گفت حالا چرا اینطوری می گی؟ گفتم آخه خیلی قشنگه! مونده بود چی بگه،خلاصه رفتیم حساب کنیم که دیدیم بارکد نداره! قیمتش هم من فکر می کردم 250-300 باشه اما وقتی گفت 490 یهو شوک شدم! آخه توی قسمت لباسهای 300 بود! قیمت و بارکد و برچسبم نداشت که! صندوقداره از فروشنده یه امضا گرفت! بعدا فهمیدم چرا، حدس زدم که قیمت نداشه مطمئن باشن این قیمتش بوده! بعدها به علی گفتم علی فکر کنم اشتب کردن و قیمتش خیلی بالاتر از این حرفا بوده آخه خیلی خوشگله! خلاصه علی دید که خیلیی خوشم اومده، بدون اینکه لباسمو دیده باشه و بی هیچ ذهنیتی، بی هیچ مخالفتی لباسو خرید واسم.توی قرعه کشی هم شرکت کردم، یعنی می شه برنده بشم؟


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد