تو 37 سالگی می نویسم! بخوانید مرا..

از 29 سالگی نوشتم.. یه وقفه.. باز می نویسم تا آروم شم.. تو آرامش من شریک شید...

تو 37 سالگی می نویسم! بخوانید مرا..

از 29 سالگی نوشتم.. یه وقفه.. باز می نویسم تا آروم شم.. تو آرامش من شریک شید...

درد و دل

دیشب با علی درد و دل کردم! از یه حرف ساده شروع شد از رابطه امون و خاطره ها و گذشته ... تا رسید به ایمان!

بهش گفتم چند وقته بهش فکر می کنم و خوابشو می بینم و توی کانالش عضوم و عذاب وجدان دارم واسه اینکه خیلی اذیتش کردم! حتی قضیه دکتر زرگر رو بهش گفتم!

گریه هم کردم...

نظرات 2 + ارسال نظر
شیما یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 22:53

چرا نمینویسی خوو؟؟
خسته شدم از بس صفحه تو رفرش کردم ..
به اینستای من تو وبم سر بزن اگه دوست داشتی ادرستو بزارپیدات کنم

فاطمه چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 10:08 http://a-sweet-love.blogsky.com

خیلی خوبه .. با کسی ک دوستش داری درد دل کنی .. و اونم واقعا بهت گوش بده و آرومت کنه ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد