تو 37 سالگی می نویسم! بخوانید مرا..

از 29 سالگی نوشتم.. یه وقفه.. باز می نویسم تا آروم شم.. تو آرامش من شریک شید...

تو 37 سالگی می نویسم! بخوانید مرا..

از 29 سالگی نوشتم.. یه وقفه.. باز می نویسم تا آروم شم.. تو آرامش من شریک شید...

گوشی

صب خواستم خیر سرم زود برم علی رو سورپرایز کنم ساعت ٧/٥ از خونه زدم بیرون و رفتم ترمینال سواری ها یه ساعتی نشستم دیدم ماشین نمیاد اومدم ترمینال انوبوسا واسه ٨/٥ بلیت گرفتم و اتوبوس که داشت حرکت می کرد دیدم گوشی ام نیس، وای خدا هر چی گشتم نبود به راننده گفتم و..

الان تو اتوبوسم و تو شوک هنوز! خواهم نوشت..

نظرات 2 + ارسال نظر
قدسیه جمعه 18 تیر 1395 ساعت 02:52

سمیه؟؟
الان یک ماهه نمینویسی و این برام خیلی عجیبه
آخه این همه مدت نبودن ازت بعیده...
ی خبری حرفی چیزی
نگران شدم:(((

شیما چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 23:44 http://lusymay1987.blogfa.com

سلام . دقیقا چندتاخواهم نوشت داری و.ما کماکان منتظریم بنویسی دوست جان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد